3 שריפות בשעה אחת בשכונת רחביה שבירושלים

בנצי ליזרוביץ | צילום: אילוסטרציה No Comments on 3 שריפות בשעה אחת בשכונת רחביה שבירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) בשעה 15:11 התקבלו קריאות בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים על שריפה גדולה בבניין ברחוב האר"י בשכונת רחביה. למקום הוזנקו שישה צוותי כיבוי אשר הבחינו בשריפה גדולה של עצים מחוץ לבניין, וכתוצאה מהשריפה מספר דירות בבניין עולות באש.

צוותי הכיבוי החלו מיד בכיבוי הדירות והעצים, אוורור הבניין מהעשן וסריקות לאיתור לכודים. בעוד הצוותים פועלים להשתלט על הלהבות והעשן בבניין, מתקבלת קריאה מאזרח על שריפה בדירה בבניין הנמצא כמה עשרות מטרים, ברחוב הסמוך, רחוב הנשיא.

שני צוותים שהיו בפעולות כיבוי השריפה הראשונה, הגיעו תוך כדקה לשריפת הדירה השנייה. הדירה עצמה הייתה אפופה עשן ואש ונזק נגרם לדירה. צוותי הכיבוי השתלטו במהירות על השריפה ומנעו את שריפת כל הדירה.

עם סיום פעולות הכיבוי בשריפת הדירה השניה, הבחינו הצוותים כי בבניין סמוך ברחוב חרל"פ, כל גג הבניין בוער ועשן כבד נכנס לתוך הבניין. צוותי הכיבוי עלו מיד אל הבניין בו בער הגג, השתלטו על השריפה, סרקו את הבניין לוודא כי אין לכודים ואווררו אותו מהעשן שהצטבר בו. לאחר כשעה השיגו לוחמי האש שליטה על כל שריפות המבנים בשכונה.

"פעלנו היום באירוע יוצא דופן מבחינת רצף שריפות הדירה באותו זמן ובאותה שכונה. בזמן שהיינו עסוקים בשריפה גדולה בבניין, כתוצאה מהתלקחות של עצים סמוכים לבניין, רץ אלינו אדם שסיפר שבמרחק בניינים ספורים מאיתנו בוערת דירה נוספת, ברגע שצוותי הכיבוי השיגו שליטה בשריפה השנייה, החלה שריפה על גג מבנה ברחוב הסמוך. אני משרת בכבאות כ-30 שנה, ולא זכור לי אירוע כזה שבאותו מקום ובאותו זמן פורצות 3 שריפות במבנים בלי קשר נסיבתי בין השריפות" אמר רשף איתן צליח.



0 תגובות